2017年12月27日 星期三

(Blogger 分享文) 擺脫穿背心的煩惱-我的激光脫毛體驗 @ A-PLUS Hair Removal Center

Blogger Mandy 因為餵食人奶而有連續三個夏天都沒脫毛,今次去左A-PLUS試激光脫毛療程。以後穿著泳衣都可以自信地自拍了。一齊來睇下 Blogger Mandy的分享! 


***********************************************
多謝朋友的介紹,讓我有機會到 A-Plus Beauty Medical Center參與為期4次的激光脫毛療程。
其實在婚前我曾經去過一些免費試做的激光或彩光脫毛,果陣的脫毛方法係要先搽gel,然後再用機器對準有關位置,感覺幾痛吓,最後因為要join package加上價錢較貴而放棄。

A-PLUS_激光脫毛_01

婚後不久懷孕生了昕昕就開始了奶媽生活,由於人奶媽媽不能用脫毛膏或激光脫毛,連續三個夏天都沒脫毛,連剃毛都不敢,著背心時總會有人留意到我的液毛,現在戒了人奶又有方法可以令自己永久脫毛,我必定會試,因為我怕再有機會生b後因為餵人奶而不能用脫毛膏脫液毛~>_<~


原來依家脫毛已經唔再需要搽gel,而且既快又方便,真係好適合有少少怕痛的我(^_^;)

A-PLUS_激光脫毛_03

機器先冷卻肌膚,然後才進行激光,感覺真係好簡單~~~

A-PLUS_激光脫毛_04
由於我本身著有袖衫,所以要換上即棄圍巾進行腋下激光療程,沒想到我的胸圍帶跟這圍巾好襯色\(^o^)/

A-PLUS_激光脫毛_05
A-PLUS_激光脫毛_06

在進行正式的療程前要簽同意書,大家要記住呢點:
4次後包永久保養,但果4次你一定要跟足佢個schedule,如果斷左就要重新計過,這是我中學師妹跟我分享,原來她一年前已經做了激光脫毛療程Y(^_^)Y


由於A-PLUS係沒有任何PACKAGE,係逐次收費,所以唔會HARD SELL~~~


我有小學同學見到我在facebook的分享就立即book咗去做激光療程^_^

A-PLUS_激光脫毛_07

在進行療程前會有電話SMS提示提早兩日自行在家中自行用剃刀剃掉毛髮,因為2日後長出的毛髮吸光效果會是最好,亦會得到最佳的治療效果。
正式做激光前作狀來個自拍先(^_-)
期待10月的第二次療程~~~
A-PLUS_激光脫毛_08
完成咗第一次療程之後兩星期,我的腋毛好似冇乜出現咁(因為我天生毛髮比較少,剃毛前頂多兩、三厘米左右,我印象中好似生咗昕昕之後一直冇剃過= =”),就算著泳衣都可以自信地玩自拍,依家我仍在印尼細姨的屋企度假,由於大屋內有泳池,昕昕可以任何時間游水,昕昕第一次游水勁開心,將來返到香港可以多D帶她會所泳池玩=]
A-PLUS_激光脫毛_09

如果大家係第一次到A-PLUS,脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠!(只限全新客人)只要講出我既AP no. (08380)就可以了~~~

以下是A-PLUS Beauty Medical Center的詳細資料:
醫學美容:2723 0616 
脫毛中心: 2723 0616
脫毛中心地址:尖沙咀金馬倫道38-40號金龍中心二樓全層
Facebookhttps://www.facebook.com/aplusbeauty.com.h k或 搜查:A-Plus Beauty Medical Center

沒有留言:

張貼留言