2016年8月26日 星期五

(Blogger 分享文) A-PLUS Beauty Medical Center - 激光脫毛GentleLase Pro 24mm (第4次)

好多朋友都想知道完成 4 次激光脫毛療程後,毛毛係唔係真係唔會再生返出黎, 其實毛髮的生長是按照個人的毛髮濃密及生活習慣而定的。
不過大家又唔洗咁擔心,好似 Blogger Viann 來到第4次的激光脫毛療程,雖然未至於完全無毛髮, 但起碼已減少6-7成。只要大家係A-PLUS 完成 4 次療程,即可享永久保養,再生返出黎都唔怕啦。


更多優惠︰Link

***************************************************************************
第4次來到A-Plus 做GentleLase Pro 24mm 脫毛療程了


看見每次毛髮生長得愈來愈慢, 毛髮又愈來愈少, 真的滿心歡喜, 完成4次脫毛後,雖然未至於完全無毛髮, 但起碼已少掉6-7成毛髮了 
 在治療日當天之前, 最好兩天前自己先處理好毛髮, 因為兩天後長出的毛髮吸光效果是最好的亦得到最好的治療效果 

頭三次, 我都是剃得不夠乾淨, 但每次都要勞煩細心的治療師幫我再剃掉餘下的毛髮, 現在根據頭三次的經驗, 我自已經可以把BIKINI 剃得乾淨, 連治療師也讚我剃得很好  

準時來到A-PLUS, 也準時入房間換衫準備, A-PLUS 為我準備的袋子來放內褲, 真貼心


由於我把毛髮剃乾淨了, 治療師也不需再時間幫我剃, 就馬上開始打光, 這樣對大家也好~ 
師會先跟我說~由上而下的打, 不過5 分鐘就已經打完了, 因為我已習慣了感覺, 在過程中也不需要停頓, 因為全靠-30度霧態冷凍劑Cryogen, 令我可以在冰涼舒適的環境下進行脫毛 


完成後, 治療師也提點我要多搽lotion 或椰子油, 順帶一提, 椰子油比普通lotion 的更好用, 更滋潤, 啱哂敏感部位 

另外, 我今次也特別指定了治療師, 如果大家幫趁A-PLUS, 遇到哪個治療好, 也可以提出要求啊, 貼心的A-PLUS 一定要盡力幫你安排的 

讀者優惠 - 如果你係第一次到A-PLUS,只要講出我個AP no. 09117脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠!(以上優惠只限A-PLUS新客人) 


  
詳細資料大家可以留意佢地facebook 更新~ 
  
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk/ 

沒有留言:

張貼留言