2016年6月25日 星期六

(Blogger 分享文) A-PLUS激光脫毛體驗

夏天又就黎到,當然唔想腋下肌膚「毛神神」啦!身體既毛髮又多又密?為腋下苦惱?就連著件吊帶背心都冇自信?A-PLUS提供既激光脫毛療程可以令你膚色均勻、肌膚細膩緊致、縮小毛孔、黑色毛頭講再見。至於脫毛過程,大概5分鐘左右就做完一邊因為治療師係專業同埋熟手,又唔hardsell。一齊睇下Blogger Candy 既分享啦
****************************************
早幾日參加左 A-PLUS Beauty Medical Center (“A-PLUS”) 激光脫毛療程試用,有4次脫underarm既試做機會,所以呢篇文章是與 A-PLUS 合作﹗一向都覺得身體既毛髮都比較多同埋密,其中以underarm最為苦惱,因為女仔夏天當然想腋下皮膚唔會「毛神神」啦~ XD 著背心吊帶都有自信D! 仲要唔係做彩光,係激光呀! 所以有試做機會一定係做underarm先! ^^
前兩至三日我收到手機溫馨提示短信,講有咩要留意~ 讚! 

當日上到去,地方都非常整潔乾淨~ 裡面有一間間美容療程既房,都好舒適寬敞。
A-Plus提供好多樣醫學美容服務,唔同其他美容集團﹐A-PLUS唔係預繳套票形式,所有服務療程逐次收費,呢樣真係唔錯!
A-Plus既員工亦相當有禮,坐左一陣就見到靚靚技師,帶我入去療程室~ 入面整齊擺放住療程床、機器、工具等等。
技師首先同我詳細講解激光脫毛要留意既事項,簽好同意書就可以瞓係床上面做療程喇! 
先同大家分享下underarm療程的Before & After先... 老實講咁樣影出泥真係好怕羞 ^^"
由於A-Plus短信入面叫我自行用剃刀剃掉毛毛,因為2-3日後生出的毛毛吸光效果最好~ 所以Before係自己用剃刀剃掉的~ 而After就係即時做完療程影既,會有一點點泛紅都係正常既! :)
脫完第一次當然唔會有即時明顯效果,所以我好期待做左幾次之後的分別呀! ^^
A-Plus會附送我一小盒消炎膏,好貼心,只係有需要時先用,但我無任何問題所以都無用過。
未做激光脫毛前,平時都係用普通剃刀去剃走毛毛,所以明顯毛髮較粗且黑,毛孔亦都變得明顯 ><"
而激光脫毛的好處就係令膚色均勻、肌膚細膩緊致、縮小毛孔、黑色毛頭byebye!!


至於脫毛過程,大概5分鐘內做完一邊underarm! XD XD
以往都曾經去過大間的激光脫毛中心脫過一次,搞呢搞路,真係拖好耐... 
但我相信係因為A-Plus既技師真係好專業同埋熟手,又唔hardsell,所以先可以咁快手! 哈哈! 
重點係唔洗捱痛咁耐嘛... 我個人泥講少少野都會嗌痛既,今次都會有少少痛但勝在真係好光速! XD 痛楚好快消失! 哈哈


泥緊仲有3次激光脫毛療程,每次都會再同大家report一下效果進度!
so far最大感覺係覺得A-Plus既技師真係好神速而且專業 XD 值得大讚!! :) :)

如果大家都好想體驗下A-Plus既服務,只要講出我既AP no.8245,新客戶脫毛就可享有6折優惠同埋facial會有8折優惠架! 真係好抵呀!

A-PLUS 公司資料如下:
公司名稱︰A-PLUS Beauty Medical Center
醫學美容:2723 0616 脫毛中心: 27231200
脫毛中心地址:九龍尖沙咀金馬倫道 18 號萬勤大廈 16 樓 A 室
或 搜查:A-PLUS Beauty Medical Center

沒有留言:

張貼留言