2016年2月11日 星期四

(Blogger 分享文) 終於可以同UNDERARM毛毛講88~(A-PLUS Beauty)

摘要:A-PLUS採用的GentleLase Pro有內置冷凍系統,在發射激光時會噴射-20度的冷凍噴霧,從而令表層肌膚有涼快的感覺而減少痛楚。美容師會在療程前提點特別要注意的地方,例如:脫毛後護理,唔可以用止汗濟。同埋仲有提醒番過程中會有少少痛楚,同埋脫毛後皮膚會有少少泛紅,但好快就會退。一齊睇下Blogger C.bEaR 既分享啦!
****************************************
新一年除左KEEP 住攪結婚GE 第一件事要做GE 就係脫毛其實想左好耐GA LA. 雖然而家先脫可能會遲左D, 不過好過唔做AR MA.
所以這次就接受了A-PLUS PR 的邀請去試試這個激光脫毛
A-PLUS位於尖沙咀地鐡站行去都只需5-10分鐘左右.地點非常方便而且A-PLUS仲好貼心咁早2日之前會SMS你要剃走UNDERARM D毛髮.
同上次做FACIAL 一樣都係冇PACKAGE, 單次收費而且一D都唔HARDSELL. 成個療程共4, 4次之後就可以永久保養~
好記得年幾之前免費試做過1次某D字頭公司脫UNDERARM, SELL到我暈一唔JOIN PACKAGE SALES即黑面….
上到去登記後我就坐底等左陣因為要等部機個冷凍RUN好先得.
(Lobby)   (洗手間)
由於是underarm 脫毛所以著左件吊帶打底如果唔記得著都唔緊要因為A-PLUS 都有天使袍俾大家換. 
美容師帶我入房啦好緊張呀~一陣美容師就係用下面呢部機 - GentleLasePro幫我同毛毛講88~ GentleLase Pro有內置冷凍系統在發射激光時會噴射-20度的冷凍噴霧從而令表層肌膚有涼快的感覺而不會有太大的痛楚
首先美容師會同我講左有咩要注意GE地方例如脫左毛之後要點護理要注意唔可以用止汗濟有毛毛出就可以自己手動剃左佢ETC, 同埋仲有提我過程中會有少少痛但可以接受GE, 同埋脫完之後可能會有少少紅2-3HRS 就會退. 
~準備開始啦~
帶返副專用眼鏡先~
美容師先幫我清潔消毒 underarm, 之後先做右手,再做左手成個過程好快, 2-3分鐘就做完啦~我自己覺得只係我少少少少痛楚完全係可以接受1,2下仲試左有風機同冇風機GE分別.
冇風機的話會覺得痛D同熱熱地但有風機的話就真係大大減輕左痛楚同埋唔會覺得熱完成後美容師會塗上潤膚霜之後完全沒有任何不適.
2/1/2016 做完第一次已經冇左8成毛毛而且完全冇敏感及紅腫睇下我3/1 去左同朋友仔影自拍婚紗相拋花球舉高隻手都唔洗有顧忌笑得幾開心呀~

如果大家有興趣想體驗一下,新客戶可以講我的編號AP-8899,就可以享有6折激光脫毛或8Facial Treatment優惠.
A-Plus Beauty Medical Center
醫學美容地址:尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大廈7樓全層
電話:2723 0616
脫毛中心地址:尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大廈16A
電話:27231200
Facebook搜查:A-PLUS Beauty Medical Center
【這篇文章是與A-PLUS合作】
****************************************************

沒有留言:

張貼留言