2015年8月27日 星期四

(Blogger 分享文) 激光脫毛體驗篇 – 小腿

進行療程激光脫毛前兩三天,A-PLUS 會好細心咁透過短訊提醒顧客先在家中自行剃掉毛髮,令新長出來的毛髮會使療效更加顯著。儀器會通過激光深入毛囊底部,大約完成三四次療程左右,有效達至永久脫毛的效果。一齊睇下Blogger Kennis 既分享啦!
*************************************這篇文章是與A-PLUS合作 , 所以上星期去了位於尖沙咀金馬倫道 A PLUS BEAUTY MEDICAL CENTER
完成了第一次小腿的激光脫毛療程 , 整個療程將會分4次進行 , 每次療程相隔7-8星期
A PLUS BEAUTY 的治療師很體貼 , 係我做第一次療程前兩天
她們會發短訊提醒我係療程前2-3天 , 於家中用剃刀剃掉毛髮
因為2-3日後長出的毛髮吸光效果會最好 , 可以令到療程得到最佳效果
這次的脫毛療程用了這台激光儀器 , 並不是彩光
因為激光是可以深入毛囊底部 , 有效達至永久脫毛的效果
療程進行的同時 , 治療師會用這台機一邊輸出冷風, 一邊進行激光療程
整個療程 , 治療師會先幫我清潔消毒一下小腿
跟住就先讓我感受一下冷風的感覺 , 之後就正式進行療程
整個小腿前後都做 , 過程大概15分鐘就完成
激光進行期間 , 都沒有太大的感覺 , 只有一兩下感覺到丁點被針拮
完成療程後 , 治療師為我搽上LOTION及提醒我接受療程之後
皮膚可能會比較乾燥 , 亦要避免暴曬 . 以免令水份流失
這次完成療程後 , 我覺得少左10%毛髮 , 同埋d毛出慢左唔洗3-4日就要剃
所以我覺得好方便……而第二次療程將會係10月中進行, 待下次療程完成後 , 再為大家分享一下吧!!!
我想同大家講A-Plus Beauty 係無package架 , 所以佢地係唔會hard sell , 而且仲有讀者優惠添 , 如果你係第一次到A-PLUS
只要講出我個AP no.8370 脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠!(以上優惠只限A-PLUS新客人)

A PLUS BEAUTY MEDICAL CENTER
醫學美容:27230616 脫毛中心:27231200
脫毛中心地址 : 九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈16樓A室

沒有留言:

張貼留言