2015年5月9日 星期六

(Blogger分享文) 兩次療程輪廓再現。Scarlet RF 重塑皮膚狀態,提升輪廓

<療程分享> 媽媽也要keep住靚~ A PLUS Scarlet RF療程分享報告~

好開心黎緊星期日係表揚偉大媽媽既節日: 母親節是也~

這個節日對我黎講, 係好竹特別既, 特別在生左小朋友先可以慶祝, 記得小時候見到我既媽媽日忙夜忙, 又要照顧家庭, 又要返工; 而我媽咪係老師黎, 所以佢既假日都冇時間休息.....又點似我地呢的貪靚既女, 幾忙都好, 都要對自己好的, 對皮膚好的, 要好好保養架~

而我既護理習慣我覺得係與生俱來既, 可能係職業病或者真係想自己狀態愈來愈好啦, 所以我對用既護膚產品, 療程我都希望對我有改善既, 我都希望我既狀態會更好架嘛~

其實我一路都有留意不同既醫學療程既, 來自不同國家既儀器都有留意, 特別有留意來自韓國既, 依家來自韓國既產品特別令人留意, 經過我了解, 加埋有上網SEARCH過睇到資料後, 終於決定試吓呢個療程啦 (據聞城中好靚皮膚既名BLOGGER都對呢個TREATMENT有讚冇彈架!)

我試既係 A PLUS既SCARLET ® RF立體電波, 其實佢係來自韓國的創新技術,綜合THERMAGE電波拉皮 (以及FRAXEL飛梭雷射既優點,以細如毫髮既0.3mm microneedle,精準的將分段式電波【Fractional RF】直接導入皮膚中,形成由表皮層到真皮層的「立體電波」,電極周圍加熱到55°C~60°C,能深入真皮層刺激膠原蛋白(Collagen)及彈性纖維蛋白(Elastic Fiber)增生,擺脫歲月留下的痕跡,由外至內讓皮膚有如白玉般緊實與拉提



當我睇完呢句: 由外至內讓皮膚有如白玉般緊實與拉提既句子後, 真係令我覺得好興奮, 簡直係有如: 我揾到啦! 既感覺~ 其實自從生完小朋友後, 不得不承認皮膚狀態已經冇之前咁好了, 尤其係冇咁有彈性啦, 冇咁FIRM之餘仲有雙下巴添.....OH NO~ DON'T! 我唔要咁呀~

講左咁耐, 其實都係想講真係要搵啱同有效既TREATMENT呀, 你知我地既時間咁寶貴.....

而其實不如睇吓我做SCARLET ® RF之前既情況先:


我既情況都見到啦: 粗大毛孔, 仲有紅印, 仲有極之需要提升面部輪廓......

而SCARLET ® RF仲可以有效咁幫我改善皮膚問題包括: 

  1. 全面緊緻皮膚
  2. 提升面部輪廓
  3. 改善暗瘡皮膚
  4. 撫平凹凸洞
  5. 加強皮膚彈性 
  6. 減淡面部皺紋及表情
  7. 縮緊眼袋及眼紋
  8. 改善皮膚質素
  9. 改善毛孔及暗啞膚色.....等等~

我總共進行左2次既SCARLET ® RF療程, 第一次做完之後我發現我既效果不是太明顯, 而做完第二次療程之後, 嘩, 完全兩樣野黎, 效果非常之出眾, 而我仲發現真係好明顯添~

療程之前: 



而Scarlet RF療程步驟又係點既呢? 會否很耐? 複雜嗎? 等我同大家講吓啦:

首先係清潔皮膚, 會用潔面乳清潔面部皮膚既, 之後就為皮膚使用麻醉膏進行全面麻醉(除眼及咀), 時間約40分鐘.  

之後就係戲肉, 進行 Scarlet RF療程啦, 首先,抹去將要進行Scarlet RF位置之麻醉膏,然後微針頭會於面上不停地移動。如是者,直至全面完成為止。最後,於重點位置再次進行後,整個療程便完成了。全個過程需要半小時架!


而為左減低痛楚,會侷部進行療程,將要進行療程的位置會於進行時才會抹去既, 所以
極度怕痛既我都覺得唔太痛, 反而係眼近眼部位置就好敏感, 治療師都有講過毛孔較粗大既位置會特別痛既~


不消半小時就完成整個過程啦~ 不過要講返就係TREATMENT前係唔會搽上精華素既, 而完成TREATMENT後會為皮膚搽上特別的 CREAM住。之後不忘要做多的MASK, 保濕保濕啦~


醫學研究顯示Scarlet ® RF能於療程14天後快速増加膠原蛋白密度150%,比傳統射頻治療有效高達50%。証明Scarlet ® R能帶來高效而安全的治療結果。


完成療程之後的情況: 








過左半個月後, 我更尖更V SHAPE FACE了, 而且毛孔收細了不少, 凹凸洞少左, 眼紋都減淡了.

看看我的BEFORE & AFTER吧~


Before


After


Before


After 


V Shape Face~^^


化妝時, 最開心就是更貼妝了~^^




而我今次進行TREATMENT既美容公司 - A PLUS, 有別於一眾的美容集團﹐佢地係"無須購買任何預繳套票"既~ 所有服務療程逐次收費,明碼實價﹐佢地公司既目的是能夠給予客人不同時候的皮膚需要而提供最有效而針對性的療程。所以唔使驚佢地會勁SELL架~ 相信大家都係精明既扮靚人士黎, 各位一定找到大家既需要既!

想了解多的嗎, 去呢度睇睇啦: http://a-plusbeauty.com.hk/


另外5月份有母親節優惠架, 
係5月黎做scarlet就會享有療程價8折, 
即係原價:$4000, 8折後價錢:$3200咋!

療程資料及試做由A PLUS提供.

沒有留言:

張貼留言