2014年10月21日 星期二

A-PLUS 終於有Membership Card喇!^.^

2014年的年頭,Anna寫過一篇“A-PLUS 2週年送比大家既禮物及展望”,當中提到我地希望有一個membership program,可以帶更多的優惠比我地的客人經過一段時間的努力,我地終於兌現到呢個承諾

由即日開始,A-PLUS的facial同激光脫毛的客人都會有一張獨立的member card!Member card裡面會有個“AP number”,呢個number好重要架!因為在即將來到的11月,我地就會隆重宣布“AP number”有咩用途喇!所以,以後泥A-PLUS做treatment的客人,記得要帶埋你地的member card來呀!^^




提提大家!Facebook近期轉左設定,如果想第一時間收到我們專頁的信息,請用電腦在我地的專頁上「已讚好/ Like的方格內點擊「接收通知/ Get Notifications,再點擊「新增到興趣主題清單/ Add to Interest Lists」,咁先確保唔會miss左我地promotion嘛!

如果有其他任何查詢,可以上我地Facebook Page 留言
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk


或致電 2723-0616/ 9087-6980 (whatsapp) !





*如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

沒有留言:

張貼留言