2014年10月4日 星期六

(客人分享文) 夏天多咗色斑點算好? 1064 Laser Facial 幫到妳

過左中秋節,好快要同夏天say byebye,唔知大家今個夏天又有冇做好防晒? 紫外線無色無形令人防不勝防!!! 色斑深o左多o左唔緊要,好彩仲有救星fotona 1064 laser 去斑!我地客人Winky 做完脫斑有d 小分享,有興朋友可以click 入黎睇下 

 

http://sowingkei.blogspot.hk/2014/04/blog-post.html?m=1 

[在這個沒有暑假的日子 我做了點新嘗試] 脫斑

喺早幾個月,我接受了人生一個大挑戰,就係去左脫。斑。

點解話係大挑戰,係因為我一直都好喜歡我嘅雀斑,我唔介意曬太陽,亦唔介意出斑,我覺得有點點唔完美其實都幾好睇。

但由於已經踏入25歲,輕熟女嘅我開始淆底了,覺得啲斑會變成老人斑,到時仲大鑊,所以的起心肝要去脫。斑。

我亦揀左我平時去開嗰間a-plus到做laser,無他的,因為可以逐次俾錢,無壓力,又無人硬sell我,做facial都係想舒舒服服姐!

素顏是有啲樣衰,唔好見怪!
做之前,我面上嘅斑斑非常明顯,無得救咁款,so sad~~

我只係打左1次,記住係1次,斑斑已經明顯地淡左,但打完之後嘅一日就乾到爆, 朝到又痕又紅又起哂白頭,即刻狂敷保濕mask,下次再同大家講邊隻好。

最重要係,佢會叫你配支預防反黑cream,記得要搽,真係好的!

所以脫斑前,記得記得,記得記得,記得記得記得一定要敷保濕mask!!

其實講到尾,我覺得做facial要好耐好耐先改善到皮膚,真係要做laser, 電腦微針嗰啲,就快好多。不過呢個係我個人意見姐~~


呢個係做左第四次嘅效果,無哂斑咁滯了,我無搽任何粉底,係真色!效果真係好好:)

其實平日嘅預防好重要,我做完laser之後完全無懶,又敷mask又狂搽保濕,最重要係我晚晚都搽反黑cream,佢唔只令啲斑少啲黑返,仲均勻埋個膚色。


A-plus會叫你打完之後7日搽,之後可以唔搽,但我強烈建議Keep住晚晚搽,膚色真係均勻左好多!女人是不能懶的.v.

總結,我是好很滿意呢幾個月打斑效果,強烈推介想做laser嘅朋友考慮a-plus!! 


 *此乃個人感受分享,療程效果皆因人而異。
**所有療程必須預約。如有任何爭議﹐A-PLUS Beauty Medical Center保留最終決定。

2 則留言: