2014年6月6日 星期五

Anna好需要您的意見和感受去推動A-PLUS更進步!!

A-PLUS 於上年7月擴充後,業務一直保持穩定既發展。
由開業以黎,我地感謝一直光顧或新接觸我們的朋友,
給予我地好多支持。在急速發展之下,我地盡我們所能,
努力的帶比大家平靚正既美容體驗,讓大家自信咁步出
A-PLUS門口。

係呢段期間,我地知道A-PLUS仲有好多地方做得未夠完善,還望大家多多包涵。
我地會繼續規範細緻,讓客戶感受到我地的服務及進步。

明白到公司實在有好多進步的空間,不論是善意或惡意既評價,
我地會視所有既評價為我地的原動力,努力做得盡善盡美

其實您地每位既意見,一言一語,都係我地A-PLUS重要而十分有價值既資產。
我地深信互動係最有效了解到客人的需要。

現在擴充已經近一年了,A-PLUS正積極地收集大家既保貴意見,
所以由即日開始至6月30日,我地鼓勵每位親臨本公司既客人踴躍填寫顧客意見表,
填寫後將意見表親手推入位於Reception的意見箱。

當然,意見表是不記名的,大家可以毫不客氣的暢所欲言呀!例如:最欣賞A-PLUS咩呢?最需要改善咩呢?想有咩優惠?最欣賞的員工?一肚氣的經歷?  而所有意見表亦會親自由老闆娘Anna過目。不論是褒是貶,我們也一一接受,因為令到每一位客人滿意地離開,正是Anna和A-PLUS各員工一直所追求的最終目標。

感激每位客人的寶貴意見,我們送上小小心意。每一位提供

見表的客人,即可以獲贈本公司人氣產品:Collagen Firming & Hydrating Essential Mask乙塊。

Love,
Anna

18 則留言:

  1. 我係o係 a-plus做perfector 既, 做PERFECTOR個女仔好NICE, 好好人, 但係我做全面既時候好多時都做唔夠45MINS, 有時洗面加埋做全面, 40分鐘就走得喇, 感覺唔係好抵咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 感激您提供的寶貴意見,我們定當作出內部檢討。

      刪除
  2. 醫生態度令人唔舒服,入去打針,坐左陣仲見佢玩手機,望都唔望你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感激您提供的寶貴意見,我們定當作出內部檢討。

      刪除
  3. 想問打淚溝收費如何, 有邊幾種? 可以keep 幾耐?

    回覆刪除
  4. 我幫襯你地很多次, 打鼻打sculpture做機, 真係消費冇十萬都八萬, 我冇eps次次俾現金, 有時要帶成萬蚊來付錢, 很不方便, 你要明白你地的服務收費很多都過幾千甚至過萬, 唔明點解你地不設信用卡收費, 因為信用卡分司收charge或是想報少d稅? 冇得儲信用卡分, 又冇會員積分優惠, 還記得很久以前講既會員儲分到現在都冇影.....

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry, 打錯字係打sculptra

      刪除
    2. 感激您提供的寶貴意見,我們定當作出內部檢討。

      刪除
  5. 你地公司電話長期無人聽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 感激您提供的寶貴意見,我們定當作出內部檢討。

      刪除
  6. 醫生態度囂張,問多少少係咪有其他打針方法可以令塊面冇咁三尖八角,叫你削骨整哂全面,唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 感激您提供的寶貴意見,我們定當作出內部檢討。

      刪除
  7. 同意樓上所講!吾明點解吾收信用卡 洗甘多錢又無得儲分,menbership又無。講真,,你地有既野人地都有,,又吾係特平,,

    另外,吾同月份既promotion,選擇吾多

    回覆刪除
    回覆
    1. 感激您提供的寶貴意見,我們定當作出內部檢討。 同時都想問問你建議,什麼promotion選擇才比較吸引呢? thanks!

      刪除
  8. 本人曾數次打1064激光,但有些位置的斑還沒有減淡,可能是膚色不均,治療師無法用肉眼辨識到,希望aplus可以有機器每次先看清客人皮膚底層斑分佈,先打斑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 感激您提供的寶貴意見! 其實A-PLUS已經引入左一部皮膚分析機,當人手安排完善後,就會提供service比每位客人啦!

      刪除
  9. 十分同意樓上所講, 其實無得用信用咭好唔方便, 我都覺你地唔係因為想人唔借錢扮靚, 而係想唔洗交稅, 講到鬼咁好聽, 次次消費幾千=.= 真係改善下啦

    回覆刪除