2014年5月21日 星期三

《升級版GentleLase Pro”快狠準“ LE 24mm「激」光脫毛》殺到黎喇!


大家都知道我地呢兩年一直用緊既激光脫毛機係Candela GentleLase PRO LE18,
而科技進步,A-PLUS都需要不斷進步。

LE24mm 係Candela 現時最新激光脫毛機頭,
既然係咁,我地都希望試下呢個機頭係咪如supplier所講比起LE18既效果更理想。
由於呢個24MM機頭係需要係美國入番黎,
所以都需要時間去考慮是否引入24MM。
而現時我地係有一部脫毛機已經換左做24MM機頭,
希望以試驗階段去比已經係我地公司接受脫毛療程既客人感受下最新脫毛儀帶黎既感覺。

 

睇下左邊張圖,上面張圖就係18mm,而下面張圖就係24mm,
所以客人可以放心知道脫毛既時候係用緊咩機頭。

而右上張相就係舊機頭既樣, 右下就係新既樣, 大家可以認住佢喇!




















而一睇呢張相就知左邊係舊機頭啦,佢個頭係細d架,
而右邊就係大d既新機頭24mm,機頭激光脫毛機的機頭愈大,激光所能覆蓋的範圍就愈大,
越能有效深入皮膚毛囊激退毛髮。 而且能夠將脫毛時間縮短,快狠準地激退毛毛。


呢段時間,我地希望現有既脫毛客人係療程後可以留低佢地保貴既意見,等我地可以考慮會唔會再將機頭升級,讓所有客人都可以接受最新脫毛儀帶黎既快速冰感脫毛療程。

咁樣可以節省大家每次療程既時間,而節省到既時間仲可以令多d朋友book到時間上黎A-PLUS脫毛。


試驗期結束後,如反應係好既話,而最後我地決定係全線引入呢個新機頭的話,我地有可能在日後新客戶既脫毛收費上稍作微調。



但當然,新引入24mm機頭之試驗期間,即現在至二零一四年六月三十日,接受GentleLase PRO LE24 脫毛療程既朋友是需額外收費架。

既然係咁,心思思想脫毛而未行動既朋友,想以最平靚正既價錢脫毛就快d打黎預約喇!







沒有留言:

張貼留言