2014年2月7日 星期五

A-PLUS 2 週年送比大家既禮物及展望


































A-PLUS 2週年喇! 為左答謝大家對我地既支持, 
我地前一排已經開始左有獎問答遊戲喇!
除左問答遊戲之餘,

我地決定加推一round有獎問答遊戲,
「恭賀A-PLUS 開業美麗2週年」

係Facebook 的 post 於「Comment」或「發表回應」
寫上你對A-PLUS既感覺, 期望, 及祝賀,
然後將個post "share" 出去比你既朋友,
10最多like 既有heart留言者就會獲得以下既禮品:
「3-steps 重拾透亮新肌護膚組合*(價值: $1500)
     (*根據得獎者皮膚需要而送出護膚產品)
醫學品牌包括:
Phyto-C, Dermaquest, a2 pharmaceutical,

Floxia, etc..


2014年我地A-PLUS正在努力的:

1) 發掘效果好既減肥機

2) 研究一個療程係可以挑戰"3年不老"

3) 推出Perfector 升級版

4) Membership program    

大家可以盡情, 踴躍咁比多d意見我地改進,
希望來年我地A-PLUS可以帶多d好treatment, 
好product比每一位!



Cheers,
Chloe












沒有留言:

張貼留言