2013年8月7日 星期三

醫學護膚產品價目及服務更新


上篇文講到我地7/F Grand Opening,

冇錯! 上個星期六就係我地既大日子喇, 多謝各方好友既祝賀,
我地門口變成左一個花花世界! 係咪好靚呢? ^.^
再次衷心感謝大家對A-PLUS既支持!
我地會繼續努力, 去改善我地既不足!
我地黎緊會加一個Suggestion Box,
大家可以不記名咁寫低對A-PLUS既意見,
而你地既意見只會係我地老闆Anna先會睇到,
咁就可以消除大家怕受到不禮貌對待既憂慮喇!


除左多左一層, 多左地方比大家黎扮靚靚之餘,
我地亦都有野要UPDATE大家, 就係...

1) 一直淨係收現金令到大家好唔方便, 好唔好意思麻煩了大家!
 而家我地增設左eps 喇 ~~~ "EPS I DO" !


2) 醫學護膚產品Dermaquest價錢都有update到, 就好似好popular既cleanser,
    試過既客人反應都話用完好乾淨, 少左黑頭粉刺同白左! 可惜價錢$440就比較貴!
    經過同供應商商量後,我地寧願入多d貨, 可以拎個價平d,
    希望客人可以用有質素既護膚產品!
   - Dermaquest Glyco Creamy Cleanser [15%]
    美白煥膚潔面乳 240ml
    價錢: $330
(原價: $440)
  (一般性肌膚, 針對黑頭粉刺)

 

   - Dermaquest Beta Hydroxy Cleanser [2%] 240ml
 價錢: $330(原價: $440)
  (專為暗瘡性皮膚而設)





希望大家一直支持我地, 有咩新消息, 會再跟大家update啦


*
*此乃個人感受分享,療程效果皆因人而異。
**所有療程必須預約。如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

 

2 則留言:

  1. 回覆
    1. so sorry that Latisse promotion is ended in Aug. however, we still offer $2200 for 3 boxes. if you are interested, pls call 27230616 to check if we have stock or not :)

      刪除