2013年2月8日 星期五

補濕mask大比拼

好多人都會發覺長假期後,皮膚反而變差。原因係係長假期期間,大家少不免會做隻夜鬼同大吃大喝一番。如果想減少變暗啞同出瘡瘡的機會,大家可以試下敷下水份mask,幫皮膚補充番水份,就可以加強返皮膚的抵抗力。

下一條問題就當然係有咩mask好用啦!今次就主要分享四隻我用過不錯的補濕mask。價錢有平有貴,任君選擇。
首 先推介我最最最喜愛的Olive mask!Olive mask - 橄欖美白修復面膜係一隻我覺得可以令皮膚得到改善,而唔係單單短暫補下濕的mask。由於有橄欖葉精萃,可以改善受損細胞,亦有效減淡暗瘡印。而我最愛就 係敷完mask的另一日,皮膚充滿光澤同水份,真係有bling一聲的感覺!價錢唔算平,A-Plus折完比朋友仔都要$1000,不過可以用到40次 到。




另一隻我覺得唔錯的水份mask就係Dorissiderm的Radiant Gel Mask。一隻好的mask,除了敷完無敏感外,當然要效力持久啦!而好的水份mask除了可以令皮膚注滿水份外,亦可以令皮膚更滑和有彈性。而呢隻mask亦做到呢一點。
清洗 Gel mask有個小秘訣,就係先以濕綿花抹走mask,再用水沖,就會好乾淨啦!
萬寧有售,太約$300,有80ml。算是平靚正之選。

想方便又粗用的話,大家可以試下呢隻paper mask。效果唔係話超級出色,但最少無敏感,亦無過多香料。而且敷完亦覺得皮膚有水潤左。平平地$65有兩盒,一共10塊,粗用完全唔會心痛。萬寧有售。

打激光係會令皮膚短暫缺水,所以,事後的補濕功夫係非常重要。
而Avene呢隻mask係專為打laser而設的mask。除了補濕外,仲可以降紅。價錢非常實惠,$160有50ml,萬寧有售。


有好亦有彈,同場加影我用過最差的 paper mask!!!!

一開就係一陣陣玫瑰味,但好明顯只係香料而唔係含有玫瑰成份!精華一pat pat,完完全全唔覺皮膚有吸收到任何野,好似仲乾左。真係敷完仲衰過唔敷!



*
*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。

沒有留言:

張貼留言