2013年2月22日 星期五

Anna最愛的Eye cream

係眾多護膚品當中,我最怕買eye cream。一來好的eye cream唔平,動不動便要上千元。最慘係往往要用上一個星期先知會唔會太潤而導至起油脂粒,所以就算試埋sample,都有機會買完貨裝先知唔適合用。
而我雙眼就正正係超容易出油脂粒,我真係可以大膽講句,2千蚊一支的eye cream都會令我出油脂粒架!
直到遇到Kinerase,我終於尋覓到一隻唔會令我出油脂粒的eye cream啦!而用上三個星期左右,亦感覺到眼肚有緊了的感覺,眼紋亦淺了。
Kinerase眼霜質地輕盈,水潤配方專門針對細紋及幼紋,舒緩及潤澤眼部嬌嫩肌膚。
成分包括︰
0.125% Kinetin 專利濃度成分,天然存在於人體細胞萃取物及DNA中的生物生長因子,不僅延緩皮膚的細胞的衰老起始時間,同時有助防止細胞老化﹔並具臨床醫學研究證明有效改善皮膚鎖水力,減少誇皮層水份流失(TEWL)高達26%
薏苡子萃取精華透明質酸鈉 水潤眼部肌膚。
蘆薈- 舒緩過敏症狀及鎮靜肌膚。
葡萄籽萃取精華- 具抗氧化功效,舒緩泛紅狀況。
低敏性、不致粉刺、不含香料、防腐劑及色素。
用法︰每天早晚以指尖取適量輕按於眼部四周。

最最重要係價廉物美,只需要$400一支,可以話係經濟實惠。
A-Plus有售:$400 15ml
*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。
**產品價格如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

沒有留言:

張貼留言