2012年2月25日 星期六

我係點落妝?

早10年前未有落妝水,所以我都試過用落妝油落妝架。

牌字用過好多架!DHC, fancl,屈仔啲開架品牌都用過。但,當時已經發現皮膚多咗好多喑粒。仲成日以為係自己壓力大,攪成咁 (當日仲做緊consultation,要跑數架!)。

但後來落妝水嘅出現,我先知原來係落妝出咗事。轉用落妝水後,就發現皮膚暗粒開始減少了。原來落妝油嘅乳化過程做得唔好或足夠,咁皮膚會慢慢吸收咗啲油份,從而係皮膚底層積聚,而形成油脂瘡/暗粒。

嚟過A-Plus嘅都知我用bioderma嘅紅水幫大家落妝。我自己都係用佢。但,佢亦有缺點,就係落唔到眼妝嘅睫毛膏啦!所以,又要另外再搵專落眼嘅product。暫時,呢支kose係我嘅最愛。不論幾勁嘅防水睫毛膏都落到架!wakaka!






Bioderma 紅水,A-Plus有售,$120 (保證行貨架!hehe!)
Kose 眼落妝奶,莎莎有售,$55

2 則留言:

  1. 點解要再用Kose眼落妝奶既?.. 只用紅水那個可以不?

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上紅水都落到一般嘅眼妝。但防水睫毛膏便要花点時間才落到,用紅水便比較浪費了!

      刪除